Odbiorca |
Rodzaj elementu |
Obiekt |
Energopol -7 |
Kotwa talerzowa typ IV |
Autostrada A2 Sługocin-Modła(most na rzece Warcie) |
Marcopol |
Kotwa talerzowa typ II |
Obłaczkowo k/Wrześni WD-41, WD-39 |
Mostostal Warszawa |
Kotwa sześciopunktowa |
Most Siekierkowski w Warszawie |
Płockie Przedsiębiorstwo Robót Mostowych |
Kotwa czteropunktowa |
Most Siekierkowski w Warszawie estakady: TE-2, TW-3 |
Hochtief Polska Sp. z o.o. |
Kotwa do mocowania gzymsuBalustradyWspornik gzymsu |
Autostrada A2 Poznań – Krzesiny do Wrześni:WD-15, 19, 25, 26,27, 31, 32, 33, 34 WA35 |
PRK |
Kotwa do mocowania gzymsuBalustrady |
Autostrada A2 Poznań – Krzesiny do Wrześni: WD-20, 23, 24 |
Radimex Sp. z o.o. |
Kotwa do montażu ekranów dźwiękochłonnych |
Autostrada A2: WD-44, WD-48, WD-50,WD-73 |
DROMEX |
Kotwa talerzowa typ IIocynkowane i nierdzewne |
|
ABF Mosty |
Kotwa talerzowa typ I |
|
Strabag |
Słupy do ekranów przewciwolśnieniowych-przejścia dla zwierzątElementy dylatacji wodoszczelnych |
Autostrada A2WD-44, WD-48,WD-50,WD-73 |
„Prinż-9” |
Kotwa talerzowa typ II |
|
P.P.H.U. Gosz |
Kotwa talerzowa typ I |
|
Hydrobudowa-6 SA |
Kotwy talerzowe, zamocowanie barier |
Obwodnica Skoczowa |
WARBUD S.A. |
DewiatorWspornik gzymsu |
Budowa „Węzeł Czerniakowska”Mostu Siekierkowskiego w Warszawie |
Robin |
Mocowanie rurociągu |
Most Wandy Kraków |
PRKiI |
Kotwa talerzowa typ I |
|
Piasecki SA |
Elementy zawieszenia elewacjistal nierdzewnastal ocynkowana ogniowo |
Biurowiec TP SA Warszawa |
Skanska |
Kotwa talerzowa M24 |
Autostrada A1 |
Mostostal Siedlce |
Kotwa talerzowa typ I |
Przebudowa WDul. Płowiecka Warszawa |
Płockie Przedsiębiorstwo Robót Mostowych |
Kotwa talerzowa CHO4 |
Obwodnica Gniezna |
DROMO Ostróda |
Kotwa talerzowa CHO4 |
Kętrzyn |
Skanska SA |
Kotwa talerzowa typ I |
Obwodnica Grodźca Śląskiego |
Budimex Dromex SA |
Kotwa talerzowa CHO4 |
Trasa Siekierkowska |
Polimex Mostostal |
Kotwa talerzowa CHO4 |
Motaniec |
Skanska SA |
Kotwa kapy chodnikowej |
Autostrada A1 |
J&P Avax |
Kotwa talerzowa typ II |
Autostrada A1 + A4 Węzeł Sośnica |
Strabag |
Kotwa talerzowa CHO4 |
Węzeł Prymasa Tysiąclecia |
Budimex Dromex SA |
Kotwa talerzowa CHO4 |
Obwodnica Kraśnika |
Strabag |
Kotwa czteropunktowaKotwa sześciopunktowa |
Obwodnica Słupska |
Strabag |
Kotwa talerzowa CHO4 |
Autostrada A2 Bełk Świerklany |
Mota Engil |
Wspornik gzymsu |
|
Energopol Szczecin |
Kotwa czteropunktowaKotwa sześciopunktowa |
Obwodnica Słupska |
Budostal 5 |
Kotwa talerzowa typ IV |
Kraków |
Doprastav |
Kotwa talerzowa typ IV |
Kraków |
BergerBau |
Kotwa talerzowa typ I i II |
Droga krajowa 94 |
Strabag |
Kotwa talerzowa CHO4 |
Obwodnica Wasilkowa |
Budimex |
Kotwa talerzowa CHO4 i CHO13 |
Węzeł Radzikowski |
Skanska |
Kotwa ekranu akustycznego |
Autostrada A1 |
RDbud |
Elementy zawieszenia elewacjiStal nierdzewna |
Ul. Mokotowska Warszawa |
Strabag |
Kotwa talerzowa CHO4 |
Węzeł Łopuszańska -Kleszczowa |
Strabag |
Bramownica |
Węzeł Łopuszańska -Kleszczowa |
Strabag |
Szalunki nietypowe |
Węzeł Łopuszańska -Kleszczowa |
Strabag |
Elementy otworów przełazowych |
Węzeł Łopuszańska -Kleszczowa |
WarbudSMP CZ |
Kotwa talerzowa typ 1,2 i 3 |
Autostrada A2 |
Radko |
Kotwa talerzowa typ II |
Autostrada A4 |
J&P Avax |
Kotwa talerzowa typ II |
Droga S8 Modlińska – Marki |
Strabag |
Kotwa talerzowa CHO4 |
LHS Zarzecze |
Mostostal Warszawa |
Kotwa: ekran akustyczny, latarnia, słup trakcyjnytalerzowa S235-1.4301 |
Wiadukt Górczyński (DK5) Poznań |
Metrostav |
Kotwa Z1, Z2 |
DW 780 Chełmek |
Eurovia Polska |
Marka M1, M2Zamocowanie tymczasowe szalunków podwieszanych do konstrukcje nośnej |
Wiadukt DW 579 Grodzisk Maz |
Budimex |
Pręty gwintowe – zakotwienie peronów |
PKM Gdańsk |